КАКВА Е СТОЙНОСТТА НА X?

е-skyactiv-x

X = МОЩНОСТ - ЗА ДА УСЕТИТЕ РАЗЛИКАТА

е-Skyactiv-X е двигател, който променя всичко. Нашите инженери успяха там, където други се провалиха. е-Skyactiv-X изгаря бензин по-ефективно благодарение на нашето искрово контролирано компресионно запалване (SPCCI). Той е по-мощен, но произвежда по-малко емисии и използва по-малко гориво от обикновения бензинов двигател за още по-добро задвижване без компромиси. 

УПРАВЛЯЕМОСТ

186PS*

Лек, отзивчив бензинов двигател със 186 к.с.

ЕФЕКТИВНОСТ

КОМБИНИРАНО 4.5 л/100км *

Отлична икономия на гориво.

ЕМИСИИ

ОТ 96 г/км CO2 *

Шофирайте с по-чиста съвест благодарение на ниските емисии.

УПРАВЛЯЕМОСТ

186PS*

Лек, отзивчив бензинов двигател със 186 к.с.

ЕФЕКТИВНОСТ

КОМБИНИРАНО 4.5 л/100км *

Отлична икономия на гориво.

ЕМИСИИ

ОТ 96 г/км CO2 *

Шофирайте с по-чиста съвест благодарение на ниските емисии.

КАК РАБОТИ

е-Skyactiv-X използва уникална технология на Mazda, наречена Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). 

SPCCI

SPCCI комбинира горивната ефективност на дизела с мощността и управляемостта на бензинов двигател. Двигателят превключва безпроблемно между конвенционално запалване с искри и режим на запалване чрез сгъстяване, при което се компресира беднагориво-въздушна смес, така че да изгаря още по-ефективно. Това е най-доброто от двата свята. 

НАЙ-ДОБРИЯТ ДИЗЕЛ И БЕНЗИН В ЕДНО

е-Skyactiv-X е мощен 186кс бензинов двигател с високи обороти, но консумира гориво като дизел. Той е отзивчив, ефективен и по-екологичен. 

Често задавани въпроси SKYACTIV-X

КАКВО Е е-SKYACTIV-X?

Skyactiv-X е нашият революционен нов бензинов двигател, който произвежда висока мощност, с ниски емисии. По-приятен за шофиране, с по-малко гориво.

КАК РАБОТИ?

Skyactiv-X разчита на патентована от Mazda технология, наречена Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Изключително бедната смес от гориво и въздух се компресира до изключително високо налягане. След това искра запалва много малко количество гориво, което допълнително повишава топлината и налягането в цилиндъра, което кара останалото гориво да се запали под налягане (като дизел). Горивото гори по-бързо и по-пълно, така че получавате по-добри характеристики и по-малко емисии от конвенционалния двигател.

КАК МОЖЕ ДА БЪДЕ ПО-ИКОНОМИЧЕН И СЪЩЕВРЕМЕННО С ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ?

Отговорът е във въздуха. Нормалният бензинов двигател смесва въздух и бензин в съотношение 14,7:1, но  SKYACTIV-X използва невероятно бедна смес до 40:1, когато работи в режим SPCCI. Повече въздух, по-малко гориво се равнява на по-добра икономичност и повече мощност.

ТРЯБВА ЛИ ДА ИЗМЕНЯ НАЧИНА НА ПЪТУВАНЕ, ЗА ДА ИЗВЛЕЧА НАЙ-ДОБРОТО ОТ НЕГО

Не. Skyactiv-X е проектиран да работи в реалния свят, а не само в лаборатория за тестове. По-голямата част от времето той ще работи в режим SPCCI за максимална ефективност, но когато искате да се възползвате максимално от наличната мощност, двигателят безпроблемно ще премине в режим на запалване с искри, предлагайки вълнуващо представяне във високи обороти.

е-SKYACTIV-X ТУРБИНИРАН ЛИ Е?

Не, но има малък компресор, който помага за налягане на въздуха в двигателя, когато работи в режим SPCCI. Няма турбо означава, че няма закъснение, просто интуитивен прилив на мощност чак до червената линия на оборотомера. 

Често задавани въпроси MAZDA M HYBRID

КАКВО Е MAZDA M HYBRID?

Това е нашата мека хибридна технология. Той използва малък интегриран стартер мотор генератор (ISG), за да генерира енергия, която обикновено се губи по време на спиране, и я съхранява за захранване на електрическите системи на автомобила, намалявайки натоварването на двигателя и спестявайки гориво в процеса.

КАК РАБОТИ?

Когато забавите, интегрирания стартер мотор генератор произвежда електричество, което се съхранява в 24-волтова батерия. Това електричество се използва за редица цели, включително стартиране на двигателя и даване на малък тласък, когато потегляте. Той може също така да захранва електрическите системи на автомобила.

ЩЕ ТРЯБВА ЛИ ДА ШОФИРАМ ПО РАЗЛИЧЕН НАЧИН?

Съвсем не, но може да забележите, че шофирате по-гладко. С помощта на електрическия двигател потеглянето от място е по-лесно и когато превключвате предавките, двигателят прави смяната на предавките по-плавна.

НУЖНО ЛИ Е ЗАРЕЖДАНЕ?

Не. Батерията се зарежда, когато шофирате - но само когато забавяте скоростта, така че никога не отнема мощност от двигателя.

СТРУВА ЛИ ПОВЕЧЕ?

Не. Mazda M Hybrid е стандартна за всички бензинови двигатели Mazda3 и Mazda CX-30, включително автомобилите със двигател Skyactiv-X. 

НАПЪЛНО НОВИЯТ MAZDA CX-30

Mazda CX-30 е първият компактен SUV, който се предлага с революционния двигател е-Skyactiv-X. С място за цялото семейство, но все пак отговарящо на вашите нужди и желания като шофьор, Mazda CX-30 е уникално превозно средство.

ВИЖТЕ ШОУРУМ

НАПЪЛНО НОВАТА MAZDA3

Хечбекът Mazda3 вече се предлага с новаторския двигател Skyactiv-X. С повишаване на производителността, сега е още по-приятно за шофиране, с добавена горивна ефективност и екологични характеристики без компромиси.

ВИЖТЕ ШОУРУМ

Важи за изцяло новия Mazda3 Седан, оборудван с 16 ”колела и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Референциите са комбинирани стойности. Посочените стойности са данни на NEDC - стойности, определени в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) 1153/2017)