СВЪРЗАНОСТ НА АВТОМОБИЛА

Свързаните превозни средства Mazda са проектирани за ваше удобство и лекота на използване. Все пак може да имате някои въпроси как да започнете. Най- често задаваните въпроси относно услугите на свързани превозни средства са разделени в три раздела - Функции, Регистрация и Отстраняване на неизправности - за да ви помогнат да намерите бързо отговорите си.

CON­NEC­TED VEHI­CLES

Регистрация

Тук ще намерите всичко, което трябва да знаете за регистрацията за свързаните услуги на Mazda. Той също така съдържа информация за нашата политика за поверителност и личните данни, които са необходими за тези услуги.

КАК ДА ИЗПОЛЗВАМ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Първо въведете данните за автомобила си, като кликнете върху бутона „Добавяне на автомобил“. След това сканирайте номера на шасито VIN на колата си и я потвърдете. След това можете да дадете име на вашия автомобил и натиснете „Регистрирайте се“, за да стартирате Свързани услуги. След това включете запалването с телефон под ръка и ще получите код за оторизация на централния дисплей на автомобила. Въведете този код в телефона си, за да завършите връзката.

SETUP & GETTING STARTED

Задължително ли е да се регистрирате в Свързани услуги?

Не, това е услуга по избор. Ако обаче искате да използвате функциите на свързани услуги, ще трябва да се регистрирате чрез приложението MyMazda.

Как мога да се откажа от Свързаните услуги?

Ако сте регистрирани в Свързани услуги, можете да се отпишете, като изтриете автомобил от акаунта си по всяко време чрез приложението MyMazda, като следвате следните указания:

1 Отидете на „меню за хамбургер“ (т.е. икона с три вертикални линии) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
2 Докоснете MyMazda
3 Докоснете Моите превозни средства
4 Докоснете „меню с още опции“ (т.е. икона с три вертикални точки) в горния десен ъгъл на екрана на приложението
5 Докоснете „Редактиране на превозно средство“
6 Докоснете „Изтриване на превозно средство“ и Потвърдете изскачащото предупредително съобщение

Има ли абонаментна такса за Свързани услуги?

Абонаментът за свързаните услуги е безплатен за първите три години от първоначалната дата на закупуване на превозно средство (т.е. датата на регистрация), а след това има такса. Абонаментната такса след допълнителния период тепърва ще се определя.

Какви данни събират Свързаните услуги?

Connected Services събира разнообразни данни, като лична информация за контакт, информация за превозното средство и информация за състоянието на превозното средство. Ние обработваме такива данни в съответствие с приложимите разпоредби за защита на данните. За повече информация относно данните, събрани от свързаните услуги, моля, вижте Общите условия и политиката за поверителност на свързаните услуги.

Защо Mazda събира данни чрез Свързани услуги?

Ние събираме данни само въз основа на правни основания, както е предвидено в приложимите закони за защита на данните. Данните обикновено се обработват или за изпълнение на договора за Свързани услуги, или въз основа на законни интереси, или въз основа на вашето съгласие. Анонимизираната информация може да се използва за подобряване на качеството на продукта, анализ на данни, изследвания и разработване на продукта. За повече информация относно данните, събрани от свързаните услуги, моля, вижте Общите условия и политиката за поверителност на свързаните услуги.

Дали моите данни ще бъдат изтрити, когато се отпиша от Свързаните услуги?

Цялата лична информация и информация, която косвено позволява идентификация на клиента, ще бъдат изтрити. Анонимизираната информация може да се използва за подобряване на качеството на продукта, анализ на данни, изследвания и разработване на продукта. Например данните, предавани от вашия автомобил, като кодове за диагностични проблеми, ще бъдат съхранявани и използвани от Mazda, след като бъдат изключени от информацията за клиента.

REGISTRATION

Как да регистрирам ново превозно средство в Свързаните услуги?

Просто предприемете следните стъпки, за да регистрирате друго превозно средство в свързаните услуги:

1 От МЕНЮ докоснете MyMazda
2 Докоснете Моето превозно средство
3 В раздела Действие докоснете Добавяне на превозно средство
4 Докоснете Сканиране на номера на шасито VIN и сканирайте баркода с камерата си ИЛИ, ако баркодът не може да бъде сканиран, докоснете X и въведете VIN
5 Докоснете ВАЛИДИРАНЕ

ТРЯБВА ЛИ ИНТЕРНЕТ ВРЪЗКА ЗА ДОСТЪП КЪМ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Да, приложението MyMazda не работи без интернет връзка.

Функционалност

И така, какво точно може да направи свързано превозно средство и как да се възползвате от тези услуги? Научете как да взаимодействате с приложението и да се възползвате от пълните предимства на вашите свързани услуги, като например намиране на зарядна станция за електромобили или изпращане на дестинация до навигационната система на вашия автомобил.

ЗА КАКВО МОЖЕ ДА ИЗПОЛЗВАМ ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ?

Можете да го използвате за дистанционно управление на различни функции на автомобила, като стартиране и спиране на зареждането на батерията и климатичен контрол. Резултатите също могат да бъдат проверени и потвърдени в Центъра за съобщения.

FUNCTIONALITIES

На какво разстояние от моята Mazda, работят свързаните услуги?

Докато приложението MyMazda и превозното средство са в обхвата на мобилно покритие, свързаните услуги трябва да работят.

Мога ли да използвам функцията за дистанционно управление, докато седя в свързаното превозно средство с ключа?

Не, никоя от функциите за дистанционно управление няма да работи, ако ключът се намира в колата или ако всички врати не са затворени.

Кога се актуализират данните и доклада за състоянието на превозното средство?

Данните за състоянието на превозното средство се актуализират след изключване на запалването. Докато двигателят работи, информацията не се актуализира, дори и да се обновява. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме няколко минути за актуализиране на доклада за състоянието на превозното средство след изключване на запалването.

КАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА АВТОМОБИЛА МОГА ДА ПОЛУЧА?

Можете незабавно да проверите състоянието на различни функции, включително нивото на батерията, обхвата на движение и климатичния контрол. Налични са и други данни за превозното средство, като показанията на километража и налягането на гумите, плюс предупреждения, ако вратите не са заключени.

КАК ДА АБОНИРАМ ЗА СВЪРЗАНИ УСЛУГИ?

Изберете „ЗАПИСВАНЕ“ в Моето превозно средство. На всеки екран са предоставени инструкции, които да ви помогнат да проследите процеса. Моля, уверете се, че сте на място, където автомобила ви ще има мобилна връзка за получаване на ПИН кода. Избягвайте гаражи или места с лоши мрежови връзки. Моля, обърнете внимание, че приложението работи само с интернет връзка.

КАКВИ ФУНКЦИИ ПРЕДЛАГАТ СВЪРЗАНИТЕ УСЛУГИ?

Заключване на вратите, състояние на превозното средство (напр .: налягане в гумите, ключалки на вратите, състояние на горивото/батерията, обхват), изпращане на местоположения към навигационната система с помощта на приложение, известия за състоянието на автомобила (отключена врата и т.н.). Свързаните услуги на електрически превозни средства включват: Дистанционно зареждане, Дистанционно спиране на зареждането, Таймер за дистанционно зареждане, Дистанционно климатизиране.

Как мога да стартирам/спирам зареждането на батерията?

Можете да направите това на главния екран на приложението, като плъзнете надясно. Или можете да зададете време за спиране на зареждането на вашия автомобил в настройките на системата за свързване на Mazda.

Как мога да включа/изключа климатичната системата?

Можете да включите/изключите климатичната системата, ако плъзнете наляво по главния екран.

Как да проверя състоянието на батерията си?

Кликнете върху Статус в главния екран.

Мога ли да използвам функциите за дистанционно управление, докато седя в свързаното превозно средство с ключа?

Не, никоя от функциите за дистанционно управление няма да работи, ако ключът се намира в автомобила или ако всички врати не са затворени.

INTERACTING WITH THE APP

Оставих ключа си в колата. Мога ли все още да използвам свързани услуги, като отдалечено стартиране на двигателя?

Не, ще видите съобщение за грешка „Fail“ при подаване на заявка за отдалечено обслужване, ако оставите ключа в превозното средство. Ще трябва да държите ключа извън превозното средство, за да изпълнявате отдалечени услуги.

Ако загубя телефона си, как мога да огранича достъпа до свързани услуги?

Можете да влезете в Свързани услуги, като използвате всяко друго смарт устройство, като изтеглите приложението MyMazda и използвате вашите идентификационни данни за вход в MyMazda. Дори и да нямате друго смарт устройство, достъпът до свързаните услуги ще бъде ограничен до други потребители от системата за управление на идентификацията на приложението MyMazda (не може да влезе без парола или биометрично влизане).

КАК МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ НАВИГАЦИЯТА?

Намерете дестинацията си, като я въведете в лентата „Търсене на местоположение“ - или като кликнете върху картата. След като го направите, кликнете върху „Изпращане до кола“ и вашата навигационна система ще бъде програмирана, готова за вашето пътуване.

NAVIGATION

КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ЗАРЯДНА СТАНЦИЯ?

Зареждащите станции могат да бъдат намерени, като кликнете върху иконата на картата в горната част на главния екран и след това или докоснете иконата „Зареждане“ в долната част на екрана или въведете заявка в лентата за търсене на екрана с картата.

КАК МОГА ДА НАМЕРЯ РАЗЛИЧНИ ТОЧКИ НА ИНТЕРЕС POI?

На екрана с картата можете да кликнете върху POI и след това да докоснете иконата „Навигиране“.

Как мога да запазя интересна точка?

В екрана на картата можете да щракнете върху POI и да изберете предпочитана икона.

Как мога да изпратя дестинация до навигацията на автомобила?

В екрана на картата можете да кликнете върху POI и да изберете иконата „изпрати до колата“.

Колко любими точки на интерес мога да запаметя?

Можете да запазите до 1000 любими POI.

Колко дестинации мога да изпратя до колата наведнъж?

Можете да изпратите до три дестинации до колата си, които да зададете наведнъж.

КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ЗАРЯДНА СТАНЦИЯ?

Зарядните станции могат да бъдат намерени, като кликнете върху иконата на картата в горната част на главния екран и след това или докоснете иконата „Зареждане“ в долната част на екрана или въведете заявка в лентата за търсене на екрана с картата.

КАК МОГА ДА ЗАДАМ ТОЧКА НА ИНТЕРЕС POI?

На екрана с картата можете да кликнете върху POI и след това да докоснете иконата „Навигиране“.

Отстраняване на неизправности

Имате проблеми с достъпа до свързаните услуги с приложението или смятате, че сте направили грешка? Тук ще намерите отговори на много конкретни въпроси, които могат да ви помогнат да получите услугите, от които се нуждаете, или да получите помощ, ако смятате, че сте направили нещо нередно.

TROUBLESHOOTING

Нямам достъп до свързаните услуги чрез приложението MyMazda.

За да възстановите достъпа до свързани услуги, изпълнете следните стъпки:

1 Какво превозно средство имате?
а. 2020 Mazda MX-30
2 Изтеглили ли сте приложението MyMazda и сте се регистрирали за акаунт?
Ако не:
а. Ако имате устройство с iOS (iPhone, iPad), изтеглете приложението MyMazda от App Store. Устройството трябва да работи с iOS 9.0 или по -нова версия.
б. Ако имате устройство с Android, изтеглете приложението MyMazda от Google Play Store. Устройството трябва да работи с Android 7.0 или по -нова версия.
3 Вече сте се регистрирали в Свързани услуги?
4 Ако не сте регистрирани в Connected Services, следвайте процеса на записване. Изтеглете приложението MyMazda от магазина за приложения, ако е необходимо.

Направих множество заявки за отдалечени услуги в рамките на период от 60 секунди.

Можете да направите само една отдалечена заявка в рамките на период от 60 секунди. Например, ако случайно сте направили заявка за „отдалечено отключване“ и сега искате да изпратите заявка за „дистанционно заключване“, ще трябва да изчакате поне 60 секунди, преди да можете да направите втората заявка.

Не използвах автомобила седмица и сега нямам достъп до свързаните услуги.

Просто карайте автомобила както обикновено и свързаните услуги трябва да започнат да работят отново.

Изключен съм от приложението, след като не успях да вляза няколко последователни пъти.

Ако сте направили пет неуспешни опита за влизане, трябва да изчакате пет минути, преди да можете да опитате да влезете отново.

Функцията за заключване/отключване на дистанционното управление не работи.

Проверете отново вашия автомобил. Функцията за заключване/отключване няма да работи, ако двигателят работи, ключът е оставен в превозното средство или някоя от вратите е отворена.

SERVICE ISSUES

Мога ли да използвам функциите на Свързани услуги дори по време на актуализация на приложение?

Възможно е да не се използват определени функции на свързаните услуги по време на онлайн актуализация на MyMazda.

КАКВО НЕБЛАГОПРИЯТНО МОЖЕ ДА ПОВЛИЯЕ НА ПОКРИТИЕТО?

Лоши метеорологични условия, отдалечените места, затворените зони и подземните гаражи могат да повлияят на обслужването ви. Използвайте индикатора за ниво на покритието в комуникационното устройство, за да определите дали приемането на свързаните услуги е засегнато. За подробности относно ограниченията на системата вижте Общите условия.

ROADSIDE ASSISTANCE

Как да се обадя за пътна помощ?

Изберете „Моите автомобили“ от главното меню. Изберете „Пътна помощ“ отдолу на колата. Той ще покаже адреса на текущото ви местоположение, за да можете да информирате екипа за пътна помощ, когато се обадите (уверете се, че настройките за местоположението на телефона са включени, за да се покаже адресът на текущото ви местоположение). Обаждане: ще се покаже телефонен номер за контакт или бутон за обаждане, за да можете да се обадите директно за помощ. Моля, обърнете внимание, че може да възникнат допълнителни разходи, ако се обадите в служба за пътна помощ в друга държава. Моля, консултирайте се с вашия мобилен оператор за повече подробности.

Как да кажа на оператора къде се намирам, когато имам нужда от помощ?

Данните за вашият адрес ще бъдат показани и изпратени на оператора.

Ако сте в чужбина, моля, обадете се директно на нашия екип на +498955987214

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

За да сте сигурни, че нито един въпрос не остава без отговор, открийте, проучете отговорите на най -често задаваните въпроси в другите категории.