Входът към магистралата започва в подножието на обширна планинска верига с изглед към пенливия залив Сагами, а маршрутът се изкачва на повече от 1000 метра за 14 километра. Вече не е спонсориран от Mazda и понякога е известен просто като Hakone Turnpike, има ограничение на скоростта от 50 км, което означава, че днешното шофиране е може би малко по-спокойно, отколкото историята очаква, но аз се радвам за това. Ранните гледки към морето са впечатляващи, а пътят е осеян с пръски златни листа, тъй като японският вятър разнася нежния допир на есента. Отделям миг, за да се възхитя на многофункционалността на CX-5. Само допреди два часа ми се струваше, че е роден за града, препускайки по тесните улички на Токио, които обикновено са запазена територия на японските Kei автомобили. След това, на магистралата, той се превърна в чист SUV, който безпроблемно изминаваше километри по време на пътуването ни на юг. Сега, когато си проправяме път нагоре по планината, шестстепенната скоростна кутия Skyactiv-Drive и системата i-Activ AWD започват да полагат тежък труд, като без усилие ме превеждат през един завой и към следващия. Твърде бързо преодоляваме линията на дърветата и стигаме до върха, наблюдателната кула и невероятната гледка на планината Фуджи.