В централата на Mazda в Хирошима, отдел "Управление на стила на марката" са експерти в създаването на ценностите на марката около всяка Mazda.
Ценностите на марката Mazda са по-скоро емоционални, отколкото физически, и са създадени с цел да се свържат с чувствата на хората. Задача, която обаче е по-лесно да се каже, отколкото да се направи, тъй като няма формула или код за вграждане на посланието на марката по начин, който гарантирано да резонира. Ключът към успеха, обяснява Мацуи, се крие както във внимателното прецизиране на елементите на дизайна, така и в насърчаването на чувството за сътрудничество. "Прекарваме много време, за да формулираме ценностите на нашата марка и да проучим как да ги изразим в нашите творения", казва Мацуи. "Когато проектирам, винаги имам предвид какви емоции ще изпитат зрителите или тези, които го преживяват."
Въпреки отговорността, която тежи на раменете му като един от експертите по стилизиране на марката Mazda, Мацуи смята, че има още дълъг път да извърви. "В крайна сметка искаме всички да обичат не само дизайна, но и мирогледа на Mazda като цяло", казва той. "Благодарение на социалните медии можем да видим какво искат от нас нашите клиенти и, разбира се, приемаме сериозно техните мнения", казва той. "В същото време се стремим да надхвърлим тези очаквания и да създадем един вдъхновяващ свят на марката, от който всеки иска да бъде част."